close

本來今日打算向東行,行329國道經宜野座村落沖繩,但衡量過時間同自己體力,我決定改行,沿第二天的路線走回頭路,在恩納村打橫返沖繩~~原計劃去勝連城蹟同埋大名的海中道路,但發現有黑雲,結果都係決定唔去直奔民宿,果然真係下起雨來!!
我愛自由行 ,鐘意點行就點行~
其實今日隻手是好痛的,尋日果下應該扭傷了手,但總算仍可以駕著單車~~ 諗返起都好刺激~~~
第四天 在晴朗的一天繼續南下向第二大城市沖繩市進發
繼續要平安啊
相片載入中
今天的早餐~~都不知第幾餐family mart了~~
相片載入中
呢間就係我尋晚遇上中國大嬸的藥妝
相片載入中
我後面的就是名護巿,前天幾經辛苦到達,這麼快又離開喇~~~~(我隻右手腫了...)
相片載入中
前日就係沿對面線入本部町,而家相反方向落沖繩,有一種好強烈的回程感~ 
相片載入中   相片載入中
要留意這個牌 沖繩很多路都是行人單車兩用的~
相片載入中
行58國道,見返熟識的沙灘, 真正的水清沙幼
相片載入中   相片載入中
踩到中午左右,見到一間沖繩食店,即刻走入去食午餐+避熱頭~有冰茶冰水任飲~~~
避暑加lunch  終於吃到沖繩豚肉 750yan
沖繩D食店好多都係冰茶冰水任飲 太美妙 大感動
相片載入中     相片載入中
之後又再上路,不經不覺踩到不知身在何方了~溶到冇晒表情,但緊持要自拍是常識吧~
相片載入中
踩到一個位置58國道分叉口,右轉係往萬座毛,唔好右轉,繼續向,都是58國道
相片載入中  相片載入中
因為反方向行,有些信置本來數天前經過的,都變得很陌生,但當回頭再看,便會發現原來數天前才經過這路段~~~
在這個三叉路口,向左行在可以到東面的沖繩市,向右走便會回那霸~~~
相片載入中
一直沿390國道繼續踩,加油!!好快就到沖繩市...
相片載入中
本來打算去海中道路,但看上天黑黑,想下雨,還是急急腳回hostel
體力快支持不下去 再改行程直接去苦瓜民宿 撐下去終於第一次六點前checkin~~可以行下沖繩市喇


相片載入中    相片載入中   相片載入中
整間房子充滿了日式沖繩的感覺
網路上打Goyaso或是苦瓜莊都可以找到!
http://goyahso-okinawa.com/
相片載入中
好彩臨時決定改行程,一入到民宿就下雨了~~~那些年錯過的大雨~`
相片載入中
真係,難得早到,可以搵下食行下街,佢落雨...
相片載入中   相片載入中
沖繩市作為沖繩第二大城市,感覺係同北部的有唔同,多了點城市氣息~
相片載入中  相片載入中
爽呀 終於有D市區野食下喇
相片載入中
HM,外賣店,個名同我襯~~在MH買的滑蛋豬扒飯,外賣來說,味道很好的喇~~550yan~~這個就是我今晚的晚餐

相片載入中  相片載入中

arrow
arrow
    文章標籤
    沖繩單車環島遊 沖繩
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()