close

今天決定更改路線 去到屋我地島就u turn 唔再向北走 因為尋日曬得太過...
而今天 我亦終於炒車了~ 
順便介紹一下~在沖繩踩單車 可以在行人路上踩的  不過要經常在路口位慢車 避免成日"鄧"到~ 當然 馬路旁的讓車處亦夠位踩的 信我 夠位的~除非唔夠~
hostel又難搵 ,去到門口我都可以過門而不入....
相片載入中   相片載入中
改行程的第一站先去美麗海洋館
離開本部町了~ 本部町內都是矮屋, 很老化的村落~
相片載入中   相片載入中
見到個牌寫住海洋館  ,向著那個方向走便是了~約5公里左右~
相片載入中
經過一段上斜,便會到達有好多one piese的琉宮城, 仲有味道不俗的沖繩面吃~但都係尋日的那個好味~
相片載入中    相片載入中
之後係落斜, 好快就到達喇~記住美麗海洋館係在海洋博公園裡~沖繩最出名的一個景點,黎得冇理由唔入去朝聖下既~泊好架單車,揹埋個背包就入去啦~ 去到都十一點幾~可以避下暑~~
相片載入中   相片載入中
我後面個海靚到不得了~
相片載入中
去到就可以買飛喇~其實沿途有好多family mart都可以買的~冇所謂,今日唔係旺日,不用排隊~1850yan~
一進場便可以同海星握手
相片載入中   相片載入中
這裡有好多品種都是第一次見~
相片載入中   相片載入中   相片載入中
相片載入中  相片載入中
來到鯊魚館喇~~~成個view好似以前玩過既一隻game 又係深海的,射鯊魚的~~~有冇人記得??
相片載入中    相片載入中
幾辛苦先捕捉到這個moment~~兩條大鯊魚一同出現!  仲有一條好大的魔鬼魚~~~
相片載入中   相片載入中
留左個半小時,行完了~~~抖夠又出發喇~~
相片載入中
之後沿住單車路一直向前行,中間會經過今婦仁村,那裡有個今婦仁城跡 有時間可以入內逛逛 反正都是同一條路~ 但我就skip了~
沖繩真係一個比較老化的地方 d屋普遍都是這個樣了~~這也是另一個風味啊~
一路走,見到路牌了~
相片載入中   相片載入中   相片載入中
屋我地島!!!目標達到
相片載入中
點解我要影呢張相?因為這裡就是我今個trip唯一一次炒車地點!!
事緣落斜+剎車+尾轆光頭胎+甩轆=我炒車了...
順帶一提,白線和黃線中間就是我說的避車處,真的夠位踩單車的,當然,我踩的是黃線旁的行人路~
相片載入中
過埋橋就係屋我地島喇, 之後就改道南下返名護市~~
相片載入中
u turn喇,返名護~~
風和日麗下 過埋呢條橋就正式u turn南下了~~~~剛剛好半圈~正正式式今次旅程的一半路程~~~
相片載入中    相片載入中
之後都是跟著路牌向名護方向踩~~~
感覺像得我一個人踩晒一樣~~
 相片載入中    相片載入中
帶著傷疲回名護~所以要去買返支噴噴
記得~! family mart同lawson係好好的補給站~~~
相片載入中   相片載入中
aeon....城市氣息呀...
相片載入中
明明六點到名護, 但揾間hostel揾左成個小時
最後好彩喺药妝遇到個懂說煲冬瓜的婆婆 幫我打俾房主來药妝接我 感謝主
結果又係天黑先返到
今日踩左40km左右呀~~
有時都會想,日本人D英文可唔可以叻少少??
相片載入中
快快趣洗澡再出動吃晚飯~~~但想不到我手部的傷患遠比我想像嚴重,連屈手也覺痛,回港又要看跌打了~~~不過曬了兩日,終於在名護見到藥妝了~~~可以買呢支Aloe搽喇~~d人介紹話呢支好喎~~
相片載入中   相片載入中
安頓好晒終於可以去搵食,今晚真係要食少少~去食刺身~~~呢間野上網search話好野架喎~
獎勵自己自私食個一人前刺身拼盤
相片載入中   相片載入中
今晚間hostel係三晚最理想的一間 單人房 仲有茶包送!!係難搵左少少囉.....好啦,今日隻手好痛呀,希望唔影響聽日返沖繩市啦~~
相片載入中
今日路線 橙色是原本計劃路線 藍色是改動後路線

相片載入中

arrow
arrow
    文章標籤
    沖繩單車環島遊 沖繩
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()