close

同陽光玩了一天遊戲 ,其實我唔係真係咁想同佢玩架咋,如果陰陰地天就好得多~
今 日博晒命踩左90km~~真係屎忽痕 ,但亦好彩屎忽痕 ,先去到殘波岬這個美麗的地方~
尋晚個電話晒唔到電,今朝急忙叉返,結果40% 左右就出發,結果....請睇下去啦~
晨早空氣 清新開朗 向本部町進發 Never give up, 一定得

圖像中可能有1 人
從hostel沿斜路下來,向right就是往美國村進發,向左就是回那霸~
相片載入中
踩左五分鐘左右便扭到那個大大的序天輪,去到美國村了
但太早,還未開門,這裡的店舖很多都是十一時手營業~
相片載入中   相片載入中
因為美國村不是行程之內,所以打個示便繼續行程~~經過family mart當然要買少少早貢吃啊~~今天可要大長征呢~但我偏偏沒有意識到要買防曬...
相片載入中
景色優美的道路, 踩台灣是看不到的圖畫
相片載入中   相片載入中   相片載入中
本來打算一口氣向萬座毛進發,但臨時改變主意想踩多十公里左右到殘坡岬,聽說是一個大影點,時間又尚早,屎忽又痕痕地,一於去啦,其實當時都掙扎左好耐~向左線踩就可以了~
相片載入中
必經的比謝川大橋~
相片載入中
跟住GPS,說十公里左右便到,但踩了很久都依然是十公里....直至見到這個髀,殘坡岬,我要去的地方! 總之跟著大路行,因為很容易會入錯小路,咁就錯晒了~~~
相片載入中
左轉後,開始就易踩好多,直路多~ 慢慢會開始見到好多殘坡岬乜乜乜的字樣~~
相片載入中  相片載入中   相片載入中
係呢度喇!!!(其實仲要踩多一段路先到,總之向住燈塔方向踩就是了~)
相片載入中
竟然一去到就遇到香港人,搵佢地幫我影相~~今日完全感受到沖繩的獨有天然靚海灘~~
相片載入中   相片載入中  相片載入中   
之後正式向萬座毛進發了~轉行六號國道~斜路來的,很容易踩~見到恩納村代表方向沒有錯了~
相片載入中  相片載入中   
圖像中可能有雲朵、天空和戶外
這裡要好好認清楚,記住向名護方向去,其實間中都會有呢類分叉路,要小心~~~GPS唔清唔楚的~
相片載入中

How's a clean and beautiful beach, cannot be found in hk....
 相片載入中
一路上,呢部在第三天撻我鑊甘的單車就是我的旅伴,同上次去踩台灣一樣,總要幫佢留下一d倩影~
相片載入中
見到萬座毛的字眼了~~又話就到呢,點解又係大斜路...沿呢條斜路上,就係萬座毛的所在地,我頂,又要推車...好曬啊

相片載入中   相片載入中
到左喇!!!好感動~~~溶住踩 終於來到第三站万座毛 好熱呀
仲有40km要踩😂
相片載入中  相片載入中
萬座毛入口有好多精回贊,可以在這裡逛下~可以嘆下沖繩菠蘿先~順便避太陽
相片載入中   相片載入中
紅都手晒,唔買防曬的後果~
相片載入中
如果大家來的時間早,可以叫沖繩麵配三枚肉,每日有限量,賣完即止~
沖繩第一餐正餐之識食當然食沖繩麵(掩面)
相片載入中   相片載入中
吃飽飽後,繼續拖著疲累之軀進發,一沿路都未有乜野特別之虎,直至去到我後面的御果子御殿,不用急於在這裡買手信,那霸有的~
相片載入中

繼續沿58國道走,可以在橋下抖一抖了~~
相片載入中  相片載入中
之後就係沿住名護灣一路有遮擋下踩到入名護!!! 仲要西斜,嘩,辛苦到呢!!! 不過個海係幾靚既~~
相片載入中
捱下捱下,又捱到去名護,此時電話只餘12%電....仲有16km先到今晚hostel....但大陽伯伯都返屋企了....
相片載入中   相片載入中
由58轉左443國道行,真係後悔,又曬,又冇補給....好彩遇到呢間野俾我叉電話咋,順便俾我抖抖,唔係都唔點捱到返hostel!!!尿袋又冇電!!!!結果又搞到7點先再出發....仲有6km....
相片載入中
踩到日落了,都仲未到hostel!!
相片載入中
貝到瀨底島大橋喇!!即是我就到hostell喇!!! 第四check point!!
相片載入中   相片載入中
痴晒線 尋日先踩左17km 今日踩左90km.....破晒紀錄
屎忽痕踩一轉去殘坡岬 結果多左十幾km
仲同陽光玩左成日遊戲
間民宿又隱蔽 揾到天黑...
Anyway 堅持!!(明天改下行程好D)
相片載入中
同屋主齊齊開餐~~今日90km大功告成,真係的要好好抖下,聽日會去美麗海洋館喇~~~

相片載入中

arrow
arrow
    文章標籤
    沖繩單車環島遊
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()