close

唏!!放假啦喂!!我的大腳板系列又增添一個新成員了~~~就係韶關喇~~~真係靚到不得了! 今次我少有地路團,因為個行程幾唔錯,同埋懶~~~哈哈~~不過美食之旅都相當唔錯架~~
一直都想去韶關這個地方,景點豐富,一個月前決定成行,不過唔係坐高鐵河蟹號,而家坐巴士,坐左六個鐘....但去到見到d山山水水,乜都值得,真的很美!!大自然鬼斧神工,感謝天主!!我最喜歡去這些地方!! 都有一段時間沒有跟團去中國長trip了,真的很滿足,略嫌三天不夠喉呢!!!
一早去上水地鐵站食個麥當當早餐,然後出發!!!韶關,我來了!!!
在羅湖上車,坐了三個小時巴士來到清遠吃午飯,我家鄉啊!!! 但睡到矇矇鬆鬆~~
相片載入中  相片載入中
吃的都是旅行團例牌圍餐,不過都幾豐富~~第一餐第一度菜,一來就是味道極似糊椒豬肚湯的瘦肉湯!!仲有清遠雞添!!! 但唔係我家鄉的橡膠雞!! 呢隻咬得開架!!!
今天天公造美,陽光普照!
讓我飛,到處去嘆一口氣!:: 咳咳,呢張好齊!!
相片載入中
吃完飯,又坐了兩個幾鐘頭車,終於來到第一個大景點,南岭國家森林公園!! 就在酒店旁!!120人仔一次.....如果今次唔係唔跟團自己要點來呢???
相片載入中  相片載入中
小試牛刀,一下車便先看看一條瀑布仔!!
相片載入中  相片載入中
向上進發...!!好多梯級!!
相片載入中  相片載入中
每個位都值得停下來細賞
相片載入中  相片載入中
真的有如一幅畫~~~
相片載入中   相片載入中
今次大腳板講明是山山水水親親大自然 所以別奇怪為何這麼多山水圖
相片載入中
好靚的瀑布~~~~set快門影仲靚!! 衰在冇腳架!! 離家媽媽大瀑布是氣勢 這裡的瀑布是優雅~~
相片載入中  相片載入中
行到來呢度,全部團友停步,因為實在太斜太高,認輸了!!(謝謝攝影師團友,幫我地影沙龍,haha!!佢好鐘意叫我地向上望~~~~)
相片載入中  相片載入中
俾瀑布轟炸了兩個鐘 終於都回酒店休息喇~~~酒店都幾靚呀~~
相片載入中  相片載入中
臨睡試熊貓面膜,據說好貴的~好,明天再見~~

相片載入中

arrow
arrow
    文章標籤
    韶關 南岭國家森林公園
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()