來到第二天,同返工一樣的起床時間,七點半......在酒店吃了簡單的早餐,九點多就出發到今天的大景點,有小張家界之稱的莽山園家森林公園~還要跨省的~~~在酒店吃個簡單的buffet breakfast,簡單的湯面~~
相片載入中
一般團的出發時間,九點就準時開車出發~~尋日就睇水,今日就睇山~~~不過都要坐成個半小時車架~~~
個半小時車程從酒店上來,一下車,嘩, 咁好風既!!!好涼呀!!!不過行山我like呀~~
相片載入中
冇錯,係湖南,我地跨省了~~~~
相片載入中  相片載入中  相片載入中
今次旅程少有的自拍照,留意,還在頸上的汗巾
少左自拍,因為....我轉左做model~~
相片載入中  相片載入中
好多樓梯呀....想當年 邊難到我?
相片載入中
一個蒸鬆糕 一個賣涼粉對了我條汗巾呢???  
相片載入中   相片載入中
我有專用model~
相片載入中
今次旅程都未去丹霞山,去埋真係不得了...
相片載入中   相片載入中  
所以d人叫呢度做小張家界, 好宏偉的說..

相片載入中  相片載入中  相片載入中
攝影師的傑作~好天 唔曬 有風 冇霧 一絕!但真係幾乎企唔穩~~因為真係好.大.風.
相片載入中  相片載入中

仲有另一個影相位  但太大風 真係唔敢行落去...
相片載入中
話說 攝影師同佢個model女朋友起相同位置相同角下 叫我幫佢地影左張相 我只係幫佢按個制 其他野佢set好晒 之後 佢用返我部機幫我地影 就出左呢張相喇
相片載入中
攝影師plus model情侶撩我地買甜瓜食 我當然係會試的~~同蜜瓜冇分別的甜瓜 當地人係好堅持呢個係甜瓜....
相片載入中
在山上凍完 便在山下吃午飯 又熱過.....
相片載入中
食完飯去左睇大蛇痾屎 佢真係咁介紹的 其實只係睇下果三條國寶蛇s 之後又行山先係戲肉~
上山前 要經過呢條橋 我諗起失孤劇情同埋唔知點解d人好x鐘意在橋上搖
相片載入中  相片載入中 
那裡還有激流玩~~~
相片載入中
過左條橋行上山,會見到好多靚到爆炸的瀑布溪
間中都會有D神來之筆
點樣可以加名喺自己相上面?
相片載入中  相片載入中
行左成千級樓梯 冇力啦~~終於來到最頂的九層瀑~~
未到雨季  夠水的話會靚好多~~~第一次用漸變鏡 真係可以隔到~~
相片載入中
失敗左n次+轉左n次拍子+攝影師出手=終於影到喇!
相片載入中
四點半便回酒店梳涬休息 都好 唔駛咁chur 房間仲有露台仔~~其實呢個酒店都幾有格調~

相片載入中

arrow
arrow
    文章標籤
    韶關 莽山園家森林公園
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()