大腳板今天要帶大家來去富士五湖之一-河口湖~一探富士山的美貌~
繼離家媽媽大瀑布,大峽谷,大腳板終於來到第三個世界頂級然景點----富士山了~
事前功夫真係下了下少苦功,不懂日語,卻要在日本官網訂票,按網上教學逐步逐步跟著做才成功~~
山梨縣河口湖,其實是富士山山腳下,因之前火山爆發而成的五湖之一,亦是五湖中最大最多景點的一個湖,所以最受歡迎。
說真的,一開始要決定來東京,我就下定決心要一訪富士山,機會就在眼前,豈能輕易放過! 
有人計劃周詳,有人去了再說,個人旅行就是這麼面貌多樣~而我,就是一個不太做很多功課才出發的,撞板也是一個經歷嘛~每個行程就是要有些撞出來的經歷才有趣的~~
探訪富士山,我當然不是第一人(掩面),但身邊到過富走山的人偏偏不多~好吧,我就是喜歡試一些與別不同的東西~~讓我給大家一些新的衝擊吧~~
要去河口湖可搭電車和坐高速巴士兩種方式,我認為經濟又實惠的就是花1750yen,舒舒服服的一路從新宿坐到河口湖。一來省錢,二來省去搭電車需要換車的麻煩,出發前可以先預訂巴士票~
下了一大輪苦功研究日語漢字拼音,買到web乘車劵,平好多,誠意推介,為了確保回程一定有位置坐,記得要連回程的票一併訂,萬無一失~

沒有自動替代文字。

因為訂了8:40分的車票 我們又一次晨咁早起身了~~去到新宿站,向著西口及京王線方向行。一直到7號出口,一出便是京王富士急巴士總站了~

 圖像中可能有1 人  沒有自動替代文字。  相片載入中   

巴士有兩家一家是京王一家是富士急,其實都是在同一個站上車,如果你怕上錯車,check票時 staff會告訴你的,不用擔心~
圖像中可能有2 人

準備上車,向河口湖出發,這天市區氣溫也不過是七度,其實不算太凍,我反而滿懷期待河口湖的低溫~~

今天的早餐,就是七仔飯糰兩個~~以及130 yan一罐的暖暖塞米湯~~記得買字早餐,因為都算長途車來~ 
 
相片載入中   沒有自動替代文字。

相片載入中差不多到了~~~
約一小時50分的車程,經過河口湖的前一站是富士急樂園,河口湖站終於到了~~ 

相片載入中  
來到河口潮一定要買2300 yan的遊湖套票,可在天上山公園纜車的售票處買或河口湖站內買,但我推介大家在站內買,因為可憑券坐週遊巴士到天上山公園纜車站,不用走~

相片載入中
買過套票後,便去週遊巴士搭乘站搭車到天上山公園~
河口湖巴士週遊1000日圓, 若加西湖週遊才1300日圓,因為我地買 package,所以可以不斷搭~~

相片載入中  相片載入中
見到這個牌,就是天上山公園纜車的入口了~~~

相片載入中

其實只係短短下到一分鐘的車程~如果有下雪,應該可以看到滿地殘雪的~~如果有下雪的話~
4:40分冇纜車坐了,唔怕凍可以選擇用走的,大約行二十分鐘左右~

相片載入中  相片載入中
上車前要先換天上山公園往復䌫車券

相片載入中
相片載入中準備上纜車喇~~

相片載入中幸好天色真係好~~幾乎一眼望晒河口湖~

相片載入中一出纜車己經見到富士山...架喇!! 如果冇左d雲!!!

仲以為好天啦,點知...咁大舊雲遮住左我個富士山囉!
隔離有個香港人仲要大嗌"上黎幾次都俾雲遮住!!" 
我仲以為我黑仔,先生,原來係你....

相片載入中
呢張算係最清楚的一張了~~望到山頂的冰,但最頂位,唔好意思,d雲遮住了~~~都唔明 ..周圍都冇雲,點解係要去到山頂就雲..
相片載入中
天上山公園上有一些小吃賣,味道也很不錯的 ,價錢不算大貴~~個年糕很好吃!!
相片載入中
天上山公園其實相當適合上來拍拖的,當然如果富士山生性少少會更好啦...
在富士山下當然要唱富士山下
我絶不罕有 往街裡繞過一週 我便化烏有

相片載入中  
之後到下一站--遊覧船.ロープウェイ入口,準備坐船遊河口湖,其實就在纜車站前~~

相片載入中
這就是我們坐的河口湖遊覽船アンソレイユ号(Ensoleille)
相片載入中
臨上船仲有好香的米酒飲~~~真係幾好味喎,唔係賣廣告~
坐遊覽船在湖上看富士山,雲層已開始消散了~愈見愈多山頂了~仲好過乜都見唔到呀~如果連哪少少的雲都消失掉perfect喇~~~ 不過咁都好好喇~
中段湖面比較平靜,網上d人話有機會可以看到富士山的和藍天白雲的倒影,但我就係睇唔到!

相片載入中  相片載入中

落船後,可以到各商店買手信買小食,因為我們都要等口程,時間好充裕的~我都買到一袋二袋手信~~~咁話晒都富士山bo~~好少朋友來過~~

  相片載入中
之後就可以用周遊券,乘巴士返車站,但要留意,有些巴士會途經比較多站,但總之寫著河口湖就ok了~
來到河口湖當然要到不動烏龍面店吃烏龍面,河口湖知名的~有幾間分店,但最方便的就是下面呢間正正在車站對面的~

相片載入中  
我們點了招牌菜烏龍面和冷面~估佢唔到,真係好好味!!仲好足料!!真心推介!!!!很爽口的面條~~好彩遇著一個中國留學生在這裡打工,不然都唔知點叫野食~~~唔識睇日文~~

相片載入中   相片載入中
臨走時,順道起車站內買手信同在附近影相,今次叫做初來報到,其實有少少可惜,始終唔可以好清楚咁睇晒富士山的全相~但車站內有不少限定手信可買,我也買了~~
相片載入中
入夜後 ,正要離開,富士山頂出來了~你很百厭bo富士山~~~~~~
回到市區剛剛好7pm~立即打道回酒店放低手信加轉裝~~因為市區用不著穿那麼厚~~~加上我要換鞋~~著上河口湖的雪鞋破了...之後再出去準備今晚的倒數~~但其實都不過是7:45pm左右..
都來到第四晚 ,我地發現個 poo仲有好多錢!!!於是唔睇價錢叫野食~~

相片載入中   相片載入中
時間有多,趁未關門行池袋sunshine 60大道下~ 仲買到個背包~~
去完富士山,夜晚就坐地鐵到增上寺迎接跨年~來得增上寺,自然要來另一個世界級景點了~~東京鐵塔~~相就見得多, 現場見佢完來都幾震撼~一出metro站就會見到的了~

相片載入中
去到都不過係十點左右,增上寺呢個時候都仲未好多人,可以好輕易企起度景相~時間多到仲可以買下野食~~~
相片載入中  相片載入中
相片載入中
如果係由JR過來,咁應該會見到我地後面呢個大牌扁寫住增上寺~其實仲易搵,哈~
經過我用英文問香港 where is JR ? 佢又用廣東話答返我係起前面之後 ,我地終於來到JR站 ,坐JR返池袋喇~~好眼訓既呢~~~
今晚無聲無息地倒數完,返去執行李喇,因為聽日last day喇~~

arrow
arrow
    文章標籤
    東京
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()