一早就起身出去了~因為今天上午要去幫公司做點事~~所以說是公幹呀~

地鐵站所謂繁忙時間都係得貢多多人..

搭地鐵去到呢個站轉70/70M巴士

 影低個map就唔怕失失路啦~

終於可以搭147以外既另一條巴士線,70號公車!

轉幾次車,終於黎到喇~~真係好吊腳~~因拱我果日就拱笠件短恤波褲波鞋去嘛,同事見到我

同事::我仲諗緊你地唔會特登派個人黎咁誇張呀???但見你咁sporty又唔似丫,你黎旅行順便睇埋~咁就合理d啦~

我:(心想)世事都被你看透了...

探完小露寶,(因為保密關係,內容不便公開~),就順便去隔離greenwish參觀下~呢d地方正常黎旅行既都唔會黎架囉~

 

 

那刻都成十一點幾,其實好肚餓,見到food court!!但冇奶油唔理佢地自己食架~~~最後影完相都係冇食~~

 

都唔知話獅城大定少車~睇下d公路,冇車行架!!

坐左半個鐘車,終於返到地鐵站,之後就返hostel,繼續我個旅程~~~今日去動物園~~臨去動物園前,去樓下個food centre醫肚~叫左個燒雞飯同鹵水野~~但又唔夠飽,再encore!! 其實新加坡好多foodcourt賣d 食物都幾唔錯,真係不用去名店吃的~

呢個真係堅好味!!

食完去隔離超市買野飲,剛好今日係新開張~~又係新張迎接我地黎旅行~

之後搭地鐵,去到ang mo kio sttion轉138就可以直到動物園,各位記得喇,呢個方法係最快架啦~

起車上面訓左一覺,終於黎到喇~一睇到個招髀,第一時間諗起台北動物園...(請參閱台灣篇第五天),我懷係係同一個主惱的!!

 

 

在園內我地可以free搭遊園train

好野!!可以埋身影呀~~~

呼!!行完動物園了~今晚決定去老巴剎!!但我個頭已很痛~~

Raffles place station f 出口,沿robinson road行兩分鐘就了~~

 

好佩服入面的表演者,熱死辣辣都要唱歌娛賓

 

來星州當然要吃馳名的黑胡椒蟹蟹,其實真係唔需要去什麼無招牌呀,珍寶呀那些名店吃,這裡的的黑胡椒蟹也不錯,說真的,我覺得其實度度也差不多~

食完野,都係七點,慢慢行去city 同raffles hall睇夜景~結果我地就停左係度不斷影不斷影...

之後繼續向前行,趕住睇9:30既幻彩FING星州,終於見到魚尾獅喇!!!但好似怪怪地既??OH MY JESUS!!魚尾獅裝修,怕醜唔見人.....

等左成晚,9:30 幻彩FING星州開始喇!!

 

day3 又完結,明天會去環球影城了~~~

 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    新加坡自由行
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()