第二天了,享受了一晚豪華團,今天開始就要回歸平民了~亦都開始左正式的金句日子!!

相片載入中如陽光~伴我~~~~~早晨呀新加坡~~~

相片載入中 因為得兩張早餐buffet券,我wesley同仁就出左去搵食~聽candy姐姐講話金沙樓下有food court,我地就即管一試~果然係有!!仲要有名店黃阿細肉骨茶!! 這雖然不是總店,但分店也水準依然~~至少我可以跟別人說我嘗過~~

相片載入中 相片載入中

好香濃胡椒味,飲完唔會話有一種好渴的感覺,但吃罷大半天口中仍留有微辣的胡椒味,排骨亦都好軟!!

一碗胡椒湯又點夠飽,我地三個又去左鼎泰豐開餐~~一於豪埋呢個朝早!!!

食飽就走上去天台影相~好大的天台平台~~天氣非常好呀!遠望摩天輪,整個旅程都冇搭過~

相片載入中 相片載入中

中午便check out,去hostel了~之後幾天都住在這裡喇~

由於我唔識搭巴士,結果累幾位團友陪我一齊行,問識廣東話的黃sir~

我地:要點去呢度? 

黃:沿住呢條路向前行,一路行行到盡,有條分叉路,唔好轉左,繼續向前行~

我們:好,唔該~

我們:....?向前行到盡,又再向前行???!!! 行到盡仲點向前行...

最後,成功抵達青年旅社~過了一天的豪華生活,今天要回歸平俗了~

相片載入中 相片載入中

相片載入中肥老闆mike好好人,圖畫教我地點搭車去各景點~~

相片載入中 hostel位置好好,好近巴士站~

可以喪用day pass,唔好蝕俾佢~~

今日本來係去環球影城,但轉場都用晒d時間,結果改為行街~等一站係去牛車水,亦既係新加坡唐人街~同三藩市chinatown一樣,都係掛住好多這類紅燈籠,周圍有很多富殖民地色彩的建築

 相片載入中 相片載入中

為左搵果間什麼瑞記,行黎行去都搵唔到,不過自由行行錯路是常識吧~~~

相片載入中終於行左去呢條ann siang hill road,穿過呢個公園仔...

結果黎左呢個food centre食野,新加坡真係好多呢類food centre~~~

相片載入中 相片載入中

一入去見到呢間賣豆花的~~叫左碗芒果豆花食,結果大多芒果味,d豆花味冇掟企~~

離開food centre,行前少少就係呢間紅點設計美術館,全球至大型的美術館之一,不過我地冇入去~

相片載入中自己拎住部600d囝囝,又走去叫人用iphone幫我影XD

行著行著又到了這個有名的maxwell food centre,都話好多food centre架啦~不過呢度入面有間野d海南雞飯好出名,但我地剛剛食飽了~

相片載入中 相片載入中

起food centre對面就係佛牙寺,共五層,我同wesley一路行到上最高果層,第四層個食蕉話d地板下面係金塊.....嘩.......

相片載入中 相片載入中'

行了一會後,去左明發魚圓面食魚圓,又係書介紹的,但竟然好味的是喇沙!

魚圓面同本書介紹既樣差好遠bo.....但喇沙真心好味!!星加坡除左多food centre,仲有好多既就係食街

 

相片載入中

相片載入中

之後神奇的事發生了~~以為下面呢間係馬里安曼興惠廟嗎?又以為聞到吳剛味就去左小印度,點知問人先知唔係果回事~~~全世界被fake了~~要再搭地鐵去~~~

 相片載入中 

搭左幾個站就黎到little india喇~~

相片載入中

你會發現多奇怪食物,例如......

相片載入中好細粒和好大粒的矮瓜~~

小印度的街道,而呢條亦都係傳說中的Campbell lane印度花墟了~

相片載入中

相片載入中

印度人喜歡把金盞,玫瑰和茉梨編成一串串的花圈,且各有象徵意義,黃紅白分別代表和平,愛和純潔~

雖然叫little india,但入到黎感覺真係好似去左india一樣!!

相片載入中唔經唔覺又日落入夜,去完印度又帶大家去荷蘭....村丫~一其實同荷蘭係完全冇關係~~只要在二十四小時非繁忙時間的新加坡地鐵站,搭地鐵去到holland village站便到~~夜晚的荷蘭村有點像赤柱

相片載入中 

每天面對冇生意和冧檔兩大關口的超強老闆也攰到抖大氣了~我係咪應該落多十個order以示鼓勵? 而最重要, d野真係好味!

相片載入中

 

今日行程又告一段落,明天繼續帶大家遊新加坡~~

arrow
arrow
    文章標籤
    新加坡自由行
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()