close

今日終於去奈良了,今天天氣好好噃~~
我們從大阪難波站搭近鐵電車到奈良站~這個方法比較好,因為下車後就是奈良町商店街JR奈良站下車還要轉一趟車~~(1km左右)
搭至近鐵奈良站,從「東3」出口出車站,上樓梯後直達「東向通り商店街」,一出商店街入口處就會見到有噴泉,很好找的商店街從大宮通到三条通,之後會有一條小小的斜路,人群都是向這個方向走的~ 

1.jpg


一路沿斜路上,很快便會去到奈良公園的入口~~今天選擇以步行的方式來作奈良一天遊別有一番風情~

2.jpg

14.jpg   
一去到就見到第一個景點「奈良八景」之一猿澤池,離遠還可以見到三重塔~
在這裡,其實己經開始見到鹿,不過當然沒有奈良公園多啦~
之後上到興福寺周邊就開始遇到鹿群!
D bambi 好乖ah~~~~

3.jpg

 

 

 

   相片載入中
之後沿國立博物館一路走到奈良公園,放心,全程都是可步行距離~~
我沒有買鹿仙貝餵鹿~~不知是否這個原因,佢地連我張地圖都食埋!!
大家來到不妨一試~

8.jpg   7.jpg   相片載入中
穿過左有相當面積的奈良公園,就開始向春日大社進發喇~~~沿途都好有日本風情畫feel, 呢個亦係我喜歡奈良的一個原因~~

11.jpg
9.jpg
之後會去到一個交界位,左邊是東大寺,右邊是春日大社~我地決定先去春日大社~~
佢既位置屬於比較裡面既位置,一路行入去時,會經過一連串的原始森林!

15.jpg  16.jpg

以下是春日大社的參觀時間:

夏期(4月~9月)6:00~18:00 冬期(10月~3月)6:30~17:00(參拜500日幣/人 (寶物殿需要另外收費400日幣)


基於都係打算到此一遊,我地冇買飛入去,起門口影相就算了~~今次來其中一個目的係要影薰衣草~~~
17.jpg  19.jpg
這留左一會,就離開往東大寺~~~
前往東大寺的路上,首先會經過一條土產街道,有不少買相似詳回的鋪頭~充滿著各式各樣同「鹿」有關既產品,好似鹿吊飾同埋好得意的鹿公仔,我都買左隻~~~

20.jpg
東大寺就是一個優美的木造古蹟。我地會先遇到「南大門」,華麗而古樸的建築~~
21.jpg
入到去之後就會係的「中門」,不過因為收收費,我地當然又係冇入去喇~~~
(今日撞正好多學生黎參觀,人多到不得了~~~)
 行完大運超肚仔餓,去奈良町食野,成set都係800 yen~

23.jpg
食完之後,其實都大致上遊覽完,都係兩個小時左右~~時間尚早,又諗唔到去邊,於是乎決定名插一個行程外的地方: 綠茶之鄉宇治~~聽就聽得多,去就第2一人去呢個綠茶之鄉~~ 因為JR可直達,我地就行去一她里外的Jr站(起初唔知,仲傻下傻下走落去地鐵站搵!!)
雖然天氣唔熱,但大陽下咁行都出晒汗~~~

26.jpg
估唔到有時間去埋綠茶之鄉宇治~~不過去到都已經四點幾,好多景點都係五點就關門,所以都係本著到此一遊的心態 都b冇點特別去搵宇治有乜好去處~~不過有一點好吸引我,就係宇治果種古日本的風味~

30.jpg

36.jpg

 

 

不過都好彩,剛好趕得切伊藤久右衛門關門前買到出名的宇治綠菜蛋糕~~~!宇治綠茶蛋糕就係要原條咬才夠霸氣!!

37.jpg
黄昏下的宇治
38.jpg
last晚,食豪D,去食大阪燒!來到大阪當然要試下大阪燒~~不過今晚下雨了,仲要唔細~~所以去左酒店附近的一間吃就算~~~都冇特別去搵的推介食店喇~~~
原來好漏,雖然幾好味……

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40.jpg

今晚send埋最後一批postcard~~~聽日回港喇~~~41.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()