今日繼續大阪,又會有咩趣事呢?
首先第一個任務就係去黑門市場!!! 之前在京都,錯失了去錦市場吃魚生的機會,咁來到更出名的黑門市場,不可能再錯失了吧~~~
位置離道頓堀大約十分鐘路程,可按個人行程,安排在道頓堀及心齋橋同一日~
也可選擇在地鐵日本橋站下車~~
今天天氣依然不俗,仍帶涼意,天氣晴朗,每天都向晴朗的一天出發~~

相片載入中    相片載入中
這裡的魚生保證新鮮~~~可以選擇買走或坐低吃,我們選了最有名氣的黑門三平~~~d魚生真係不!得!了! 
另一特點就是...周圍也是香港人~~

相片載入中   相片載入中
吃飽就直接搭地鐵向下一站「大阪城」前進,一去到你會見到旁邊有條河,我已覺得好靚,之後去到旁邊的主菜,大阪城天守閣,我直情: 嘩!!!好宏徫呀!!!
相片載入中
到了城門口當然要拍照留念一下啦!!
相片載入中   
一上樓就看見有人穿古裝在拍照留念,我地當然沒有拍啦~~因為打算直接上最頂層睇下大阪全影,但要留意電梯要等很久的,不過上到去你就會有另一個感覺,因為美景盡收眼底~~~~~不過我遺失了部份相片了TT
要留意大阪城內部有許多樓層是禁止拍照的~~~
參觀過後,其實旁邊仲有些手信店的,可以找到不少漂亮的postcard~
之後想去食一蘭拉麵,因為尋日講過要食盡四大拉麵,但因為道頓堀店正在整修,所以就殺來東梅田站的一蘭拉麵店啦!!
大阪城公園駅搭JR直達梅田駅便可達~~到達後跟阪急百貨既指示牌行,就會行到去阪急百貨的地下美食街,然後在一樓既出口出,就會見到
阪急東通商店街, 一蘭就在入面了~~  
相片載入中   相片載入中
不過離車站有點遠,按GPS找不難找到的~第一次食一蘭,最令我深刻印象的就係佢地既自閉式座位……但無可否認,一蘭拉麵真係出色到不得了!!
吃過一蘭,滿足到不行~~~因為今日餘下行程係去梅田空中庭園展望台睇夜景,咁當然冇咁早有得睇啦~ 

梅田空中庭園係大阪新興景點,仲要被說成唔去會後悔的景點(其實有點誇張....)
所以就喺梅田四圍行下~但講真,除非你好鐘意買名牌,梅田真係唔太值得去~因為都係行百貨居多~

相片載入中
咁點樣去呢個大景點呢?講真,我地都搵左好耐~~~ 系統少少講一次啦~
首先重點係要搵到阪急梅田車站
,但搵到都要小心,因為有幾個出口,但總之一路行直至見到一個標有阪急三番街的入口,入去之後穿過阪急梅田車站,會見到一間酒店喺左手面,繼續向前行行到最底,最後會喺右手邊見到一條地下道,穿過呢條地下道後就係空中庭園喇! 見到都知難搵~~~
係靚既 ,不過真係難搵左少少~~最慘係離遠望到但唔知點行去~

喺下面影返上去,原來真係好靚!! 

搭電梯上四樓(唔係好肯定)買入場券後,接著轉搭手扶梯繼續向上走! 之後就可以來到頂樓的觀景台

相片載入中   相片載入中
幾經辛苦終於來到梅田空中庭園上到去,影左幾張相,結果,單反冇電……
點解我次次旅行硬係有D柒嘢發生……
呢張已經係我難得影到既一張相了...好彩影得都還可以.....

相片載入中

arrow
arrow
    文章標籤
    大阪 京阪神
    全站熱搜

    摩連亨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()